כל התשובות לכל השאלות

רכישה באתר

מצאת בדיוק את מה שחיפשת? מעולה! הקליקי על הדגם, בחרי את המידה והצבע ולחצי על ״הוספה לסל״. תוכלי לראות את כל הפריטים שבחרת בלחיצה על אייקון השקית שנמצא משמאל למעלה

 המידות שלנו הן מידות אירופאיות סטנדרטיות כמו בכל חנות נעליים. במידה ודגם מסויים אינו תואם, הדבר יצויין בתיאור המוצר לצד המלצה למידה הקרובה האירופאית ביותר. בכל מקרה, במידה ורכשת נעליים וכשהגיעו מצאת שהמידה לא מתאימה נשמח להחליף לך אותן בקלות ובמהירות באמצעות שירות ההחלפות שלנו – לשאלות נוספות ניתן לפנות אלינו בוואטסאפ בלחיצה על האייקון במסך הבית.

 

 בסיום הרכישה יופיע אישור ותקבלי מייל אישור עם כל פרטי ההזמנה. מומלץ לעבור עליו ולוודא כי כל הפרטים נכונים. במידה ולא קיבלת מייל אישור, אנא צרי איתנו קשר כדי שנוכל לוודא שההזמנה התקבלה.

לאחר שההזמנה בוצעה ניתן לעדכן אותה דרך שירות הלקוחות שלנו בימים א-ה בין השעות 10:00-17:00 בטלפון 03-6872455 או במייל לכתובת: eli@yoopi.co.il

ברור! מוזמנת להתקשר לשירות הלקוחות ונשמח לסייע! להזמנות טלפוניות התקשרו – 03-5188428 או ל 03-6872455 בימים א’-ה’ בין השעות 10:00 – 17:00 ובימי ו’ וערבי חג מהשעה 10:00 – 15:00 .

אפשרויות תשלום

 ניתן לשלם בכרטיס אשראי ובאמצעות הPAYPAL בלבד

כמובן! ניתן לחלק לתשלומים ללא ריבית לפי הפירוט הבא: 4 תשלומים ברכישה בסכום של עד 1000 ₪ 6 תשלומים ברכישה בסכום של 1001 ₪ ומעלה.

כן, אתר YOOPI מאובטח לחלוטין וכל הפרטים שניתנים לנו על ידך נשארים חסויים ומאובטחים. שלב התשלום ומסירת פרטי האשראי מתבצע בתוך מערכת סליקה חיצונית ומאובטחת במיוחד, המותאמת לתקן PCI העולמי.

לא, אנחנו לא שומרים את פרטי כרטיס האשראי שלך. הסליקה באתר מבוצעת בעזרת מערכת חיצונית המותאמת לתקן PCI העולמי, בכדי להבטיח קנייה בטוחה וחסויה.

ברור! ניתן לרכוש גיפט קארד באתר שיגיע ישירות אל מקבלת המתנה או אלייך למייל. הגיפט קארד נשלח בצירוף קוד אותו יש להזין באתר כדי לממש אותו. לחצו כאן לרכישת גיפט קארד.

במעמד התשלום באתר יש להזין את הקוד שהתקבל עם הגיפט קארד והסכום יירד מהסכום הכולל.

משלוחים

השליחים שלנו מהירים וזהירים ויגיעו אלייך תוך 4-3 ימי עסקים בלבד 🙂

שליח עד הבית – עלות 30 ₪, בקנייה מעל 249 ₪ – חינם!

עם איסוף החבילה מהמחסנים ע”י חברת השליחויות, תקבלי SMS עם לינק לבדיקת סטטוס המשלוח ופרטי השליח, וחברת השליחויות תתאם מולך את קבלתו.

  • המשלוח יגיע עד אלייך בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-18:00 , על כן מומלץ להזין באתר כתובת בה תהיי זמינה בשעות אלו.
  • בעת חגים או מבצעים מיוחדים זמן האספקה עלול להתארך מעט מעבר לרגיל.
  • שינוי בכתובת המשלוח יגרום לדחייה של עד שני ימי עסקים באספקתו.

שליח עד הבית 30 ש״ח, בקניה מעל 249 ש״ח המשלוח חינם

כן, בעת מילוי הפרטים בעמוד הקופה אפשר לבחור באיסוף עצמי בחינם מחנות המפעל שלנו – רחוב המלך חירם 6 יפו, והמשלוח יחכה לכם ביום העסקים הבא.

החזרות והחלפות

אם הפריט שהגיע אינו מתאים לך מכל סיבה שהיא, ולא נעשה בו שימוש, ניתן להחליפו בקלות בתוך 14 ימים ממועד קבלת המשלוח. ברשותך שתי אפשרויות להחלפה: 1. החלפת המוצר בחנות המפעל של YOOPI (רחוב המלך חירם 6 יפו) ללא תשלום. 2. החלפה עם שליח עד הבית – בעלות של 30 ₪. יש לתאם את ההחלפה עם שירות הלקוחות שלנו. שירות הלקוחות שלנו פועל בימים א’-ה’ בין השעות 10:00 -18:00 בטלפון 03-6872455 או במייל- eli@yoopi.co.il . *אם הפריט נקנה במבצע ניתן להחליפו תוך 7 ימי עסקים בלבד

במידה ומדובר בפריט שנקנה בהנחה יש להחזירו תוך 7 ימים. ברשותך שתי אפשרויות להחזרה של מוצרים: 1. החזרת המוצר לחנות המפעל של YOOPI ללא תשלום . 2. החזרה באמצעות שליח עד הבית בתשלום של 30 ₪ (שלא יוחזרו בכל מקרה) – יש לתאם את ההחזרה עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-6872455 או במייל- eli@yoopi.co.il בימים א’-ה’ בין השעות 10:00 -18:00 . החזרת הפריט תאפשר לך לקבל זיכוי כספי מלא, זיכוי לשימוש בחנות או החלפה. בשלב זה, לא ניתן לממש זיכוי באתר אלא בחנויות בלבד.

יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו שישמחו לעזור לך – בימים א’-ה’ בין השעות 10:00 -18:00 בטלפון – 03-6872455 או במייל- eli@yoopi.co.il .

ביטול העסקה לפני שהפריט יצא מהמחסנים שלנו יזכה אותך במלוא התשלום ששילמת באתר. במידה והמוצר כבר יצא מהמחסנים, ניתן להחזיר או להחליף לפי מדיניות החלפות והחזרות.

צרי קשר

אנחנו ממש פה! בכל שאלה, בעיה או בקשה הרגישי חופשיה לפנות אלינו בדרך המתאימה לך: בטלפון, במייל או בוואטסאפ ונשמח לעזור