שאלות נפוצות

אנחנו יודעים שיש לך שאלות בנוגע לחנות שלנו. לכן קיבצנו את הנפוצות ביותר מביניהן והשבנו בצורה מפורטת.

רכישה באתר

פשוט מאד! ראית נעל שאהבת? עכשיו כל מה שצריך זה לבחור צבע ומידה וללחוץ על “הוספה לסל”. ניתן לצפות במוצרים שהוספת לסל או לפנות ישירות לרכישה מאובטחת באמצעות אייקון השקית, שנמצא בחלק העליון של האתר.

המידות המוצגות באתר הן מידות אירופאיות סטנדרטיות, בדיוק כמו בחנות נעליים רגילה.

כל הנעליים שלנו תואמות למידה הסטנדרטית. לעיתים רחוקות במידה ודגם מסוים אינו תואם, אנחנו מציינים זאת בתיאור המוצר ואז נמליץ לך איזה מידה לקחת ביחס למידה הרגילה שלך.
בכל מקרה, קיבלת את הנעליים והמידה לא טובה? אין בעיה!

אנחנו נחליף לך את הנעליים בקלות ובמהירות באמצעות שירות ההחלפות שלנו – כל המידע בעמוד משלוחים והחזרות.

לאחר סיום הרכישה יופיע מסך אישור עם מספר ההזמנה שלך ובמקביל ישלח אליך מייל אוטומטי עם אישור פרטי ההזמנה. אנחנו ממליצים לך לעבור על ההזמנה ולוודא שכל הפרטים נכונים – הטלפון, הכתובת ופרטי ההזמנה (דגם, צבע ומידה).
לא קיבלת אישור הזמנה או מייל? ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בשעות הפעילות בימים א’-ה’ בין השעות 10:00 -18:00 בטלפון 03-6872455 או במייל eli@yoopi.co.il ונשמח לעזור!

שירות הלקוחות שלנו ישמח לעזור לך בשעות הפעילות שלנו בימים א’-ה’ בין השעות 10:00 -18:00 בטלפון – 03-6872455 או במייל- eli@yoopi.co.il .

כמובן! נשמח לעמוד לשירותכם ולבצע את ההזמנה עבורכם דרך הטלפון.

להזמנות טלפוניות התקשרו – 03-5188428 בימים א’-ה’ בין השעות 09:30 – 18:30 ובימי ו’ וערבי חג מהשעה 09:30 – 15:00 .

אפשרויות תשלום

באתר  YOOPI ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי ו Paypal
אין אפשרות לרכישה באמצעות מזומן, העברה בנקאית או צ’קים.

כמובן! אנחנו מאפשרים תשלומים ללא ריבית לפי הפירוט הבא:
 4 תשלומים ברכישה בסכום של עד 1000 ₪
6  תשלומים ברכישה בסכום של 1001 ₪ ומעלה.

כן, אתר YOOPI מאובטח לחלוטין וכל הפרטים שניתנים לנו על ידך נשארים חסויים ומאובטחים. שלב התשלום ומסירת פרטי האשראי מתבצע בתוך מערכת סליקה חיצונית ומאובטחת במיוחד, המותאמת לתקן PCI העולמי.

לא, אנחנו לא שומרים את פרטי כרטיס האשראי שלך. הסליקה באתר מבוצעת בעזרת מערכת חיצונית המותאמת לתקן PCI העולמי, בכדי להבטיח קנייה בטוחה וחסויה.

משלוחים

המשלוחים באתר שלנו הם מהירים ונוחים ומגיעים עד הבית תוך 3 ימי עסקים בלבד 🙂

שליח עד הבית – עלות 20 ₪, בקנייה מעל 300 ₪ – חינם!

עם איסוף החבילה מהמחסנים ע”י חברת השליחויות, תקבלי SMS עם לינק לבדיקת סטטוס המשלוח ופרטי השליח, וחברת השליחויות תתאם מולך את קבלתו.

  • המשלוח יגיע עד אלייך בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-18:00 , על כן מומלץ להזין באתר כתובת בה תהיי זמינה בשעות אלו.
  • בעת חגים או מבצעים מיוחדים זמן האספקה עלול להתארך מעט מעבר לרגיל.
  • שינוי בכתובת המשלוח יגרום לדחייה של עד שני ימי עסקים באספקתו.

שליח עד הבית – עלות 20 ₪, בקנייה מעל 300 ₪ – חינם!

כן, בעת מילוי הפרטים בעמוד הקופה אפשר לבחור באיסוף עצמי בחינם מחנות המפעל שלנו – רחוב המלך חירם 6 יפו, והמשלוח יחכה לכם ביום העסקים הבא.

החזרות והחלפות

אם הפריט שהגיע אינו מתאים לך מכל סיבה שהיא, וכמובן שלא נעשה שימוש בפריט,  ניתן להחליפו בקלות בתוך 14 ימים ממועד קבלת המשלוח.

ברשותך שתי אפשרויות להחלפה:
1. החלפת המוצר בחנות המפעל של YOOPI (רחוב המלך חירם 6 יפו) ללא תשלום.
2. החלפה עם שליח עד הבית –  בעלות של 30 ₪. יש לתאם את ההחלפה עם שירות הלקוחות שלנו. שירות הלקוחות שלנו פועל בימים א’-ה’ בין השעות 10:00 -18:00

בטלפון 03-6872455  או במייל- eli@yoopi.co.il .

*אם הפריט נקנה במבצע ניתן להחליפו תוך 7 ימי עסקים בלבד.

שליח עד הבית – עלות 20 ₪, בקנייה מעל 300 ₪ – חינם!

עם איסוף החבילה מהמחסנים ע”י חברת השליחויות, תקבלי SMS עם לינק לבדיקת סטטוס המשלוח ופרטי השליח, וחברת השליחויות תתאם מולך את קבלתו.

  • המשלוח יגיע עד אלייך בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-18:00 , על כן מומלץ להזין באתר כתובת בה תהיי זמינה בשעות אלו.
  • בעת חגים או מבצעים מיוחדים זמן האספקה עלול להתארך מעט מעבר לרגיל.
  • שינוי בכתובת המשלוח יגרום לדחייה של עד שני ימי עסקים באספקתו.

החזרה תתאפשר לפריט שלא נעשה בו שימוש והתקבל באריזה המקורית שלו בצירוף חשבונית הקנייה, בתוך 14 ימים ממועד קבלת המשלוח.

במידה ומדובר בפריט שנקנה בהנחה יש להחזירו תוך 7 ימים.

ברשותך שתי אפשרויות להחזרה של מוצרים:
1. החזרת המוצר לחנות המפעל של YOOPI  ללא תשלום .
2. החזרה באמצעות שליח עד הבית בתשלום של 30 ₪ (שלא יוחזרו בכל מקרה) – יש לתאם את ההחזרה עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון  03-6872455  או במייל- eli@yoopi.co.il בימים א’-ה’ בין השעות 10:00 -18:00 .

החזרת הפריט תאפשר לך לקבל זיכוי כספי מלא, זיכוי לשימוש בחנות או החלפה.

בשלב זה, לא ניתן לממש זיכוי באתר אלא בחנויות בלבד.

כן, בעת מילוי הפרטים בעמוד הקופה אפשר לבחור באיסוף עצמי בחינם מחנות המפעל שלנו – רחוב המלך חירם 6 יפו, והמשלוח יחכה לכם ביום העסקים הבא.

יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו שישמחו לעזור לך – בימים א’-ה’ בין השעות 10:00 -18:00 בטלפון – 03-6872455 או במייל- eli@yoopi.co.il .

ביטול העסקה לפני שהפריט יצא מהמחסנים שלנו יזכה אותך במלוא התשלום ששילמת באתר. במידה והמוצר כבר יצא מהמחסנים, ניתן להחזיר או להחליף לפי מדיניות החלפות והחזרות.

צור קשר

אנו תמיד זמינים כדי לעזור לך. בין אם זו בעיית תמיכה, שאלה לגבי מוצר שלנו, או כל שאילה אחרת, אנחנו כאן כדי להשיב לבקשתך.